Mellan regnet och det andra regnet

Mellan regnskurarna gick jag ut och fotade i trädgården, som så många gånger förut. Jag är så dålig på att ta med mig kameran och sticka iväg någon annan stans för att fota. Fast idag var det inte så bra väder, så det var nog lika bra att jag stannade hemma. Dessutom är det ju en del som blommar i trädgården nu, så nu finns här ju lite att fota för en gångs skull. Ursäkta att det blev många bilder på en gång, men jag kände inte för att dela upp bilderna i flera inlägg. 

Canon 5D + Sigma 35mm f/1,4. Alla bilder är fotade på 1,4 förutom den översta som är en panorama bestående av sex bilder och är fotad på f/5,6. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0