Moln

Jag tittade nyss ut genom fönstret och såg rosa/röda moln, så jag tog kameran och sprang ut och tog ett par snabba bilder. Några minuter senare var färgerna så gott som borta. 

Jobbet går bra, men det blir ju såklart inte mycket tid över att fota, så uppdateringen här lär fortsatt gå trögt. Även om jag inte är jätteaktiv på Twitter och Instagram så uppdateras det åtminstone med några nya bilder i veckan på IG och några tweets per dag på Twitter, så följ gärna mig där. Heter @sebastianskarp på bägge ställena. Länk till TWITTER och länk till INSTAGRAM.


Kommentarer
Postat av: Lise

så nydelig bilde!

2014-01-23 @ 18:38:28
URL: http://lisefoto.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0