Emporia och Triangeln

Idag är det exakt ett år sedan jag köpte min (begagnade) Canon 5D! Det känns egentligen inte alls som att det var så länge sedan, samtidigt som det känns som att jag haft den jättelänge... 

Alla bilder i detta inlägget är fotade med 5D + Samyang 14mm. Innan jag åkte till Malmö hade jag först tänkt att bara ta min 5D + min nya Sigma 35mm, men jag är glad att jag tog med Samyangen också. 14mm på fullformat är verkligen hur kul som helst och mer användbart än jag först trodde när jag köpte objektivet. 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sjukt häftiga bilder:O

Svar: Tack!
Sebastian Skarp

2013-04-20 @ 11:49:08
URL: http://liisajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0