Möllerödssjön

Möllerödssjön i Bjärnum.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fantastiskt ljus!

Svar: Åh ja, det var väldigt speciellt ljus med den ganska täta dimman. Sen har jag ju justerat färgerna ganska mycket...
Sebastian Skarp

2012-11-23 @ 16:08:57
URL: http://www.lajke.se/
Postat av: Koffe

Ofantligt vackert må jag säga. Otroligt läckert med dimman. Kan det va på eftermiddagen/kvällen som bilden togs?

Svar: Tack så mycket! Ja utan dimman hade det inte blivit några speciella bilder. Hade önskat att den var ännu lite tätare. Och ja, det var på eftermiddagen jag tog bilderna.
Sebastian Skarp

2012-12-13 @ 19:25:26
URL: http://fotokoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0