Bjärnum - Treby : 2-1

Nu var det länge sedan bloggen uppdaterades igen. Jag skyller på praktiken som tar upp en hel del tid, samt att när jag väl är ledig orkar jag inte fota. Inspirationen finns inte riktigt där. Som vanligt med andra ord.

Igår tog jag dock mina kameror och fotade när Bjärnum mötte Treby på hemmaplan i det fina vädret. Bjärnum tog en väldigt viktig seger för att hålla sig borta från botten i tabellen. Man ligger nu sjua av tolv lag. Tre lag som ligger närmast bakom är bara ett poäng efter, så det är jämnt! Nästa match borta mot Lönsboda är också en viktig match som måste vinnas, Lönsboda ligger nämligen sist på noll poäng efter sju omgångar.

Här har vi ett litet urval av bilder från matchen, Bjärnum i blått (såklart!):


Kommentarer
Postat av: Ingrid

sv: Du får börja döpa dina bilder hörru! :) Yesbox, otroligt snyggt självporträtt han tagit!

2012-05-29 @ 11:09:02
URL: http://ingy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0