Tvåa

Det där gick ju ganska bra. Fotomaratonet jag var med i förra veckan alltså.

Jag kom delad tvåa, och vann ett presentkort på 1000kr på Japanphoto!

När jag fotade var jag lite sur över att det var så dåligt väder (mulet, kallt och stormvindar) så att jag inte kunde fota ute, men det var nog tur ändå, för om jag hade gått ut hade jag nog inte varit med bland vinnarna.

Det var svårt att komma på vad man skulle fota till de olika temana, speciellt när man inte visste hur "tydliga" bilderna behövde vara för att vara godkända. Efter att ha kikat lite på de övriga tävlandenas bilder så ser jag att det inte alls var särskilt noga.

Totalt var det 95 personer av 135 anmälda som slutförde tävlingen.

Nu är bara frågan... Vad ska jag köpa för mitt presentkort? 1000kr är ju ett trevligt pris, men det räcker ju inte till varken en 1D X eller 5D mkIII... 

För att se de övriga deltagarnas bilder, gå in HÄR.

Rytm


Krock

Vinklat - (Vald till en av jurymedlemmarnas favoritbild av alla inlämnade bilder!)


Karaktär

Början

Samlad


Kommentarer
Postat av: Claran

Kan verkligen förstå att det blev en favvis!! Helt otroligt snygg bild!!

2012-03-04 @ 22:17:05
URL: http://chokladargodis.blogspot.com/
Postat av: Hanna Ek

Hej! Jag har just nu några pågående tävlingar du kanske vill delta i, och det skulle vara roligt om du ville lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg för jag har precis gjort om den. Kram / Hny

2012-03-12 @ 04:07:36
URL: http://hnny.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Grymt att det var du som fotat dem :)

2012-03-16 @ 11:44:19
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Jakke Röntynen

Hejsan Sebastian,



Härliga bilder i din blogg!

Mvh Jakke R.

2012-03-25 @ 10:12:35
URL: http://www.jakkerphoto.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0