Söderåsen

Några bilder från igår. Det är synd att utsikter som de som finns här är så svåra att fotografera. Dels är där ju en del träd ivägen många gånger, och de stör mycket mer i en bild än i verkligheten. Dessutom ser allt så litet ut. Antagligen hade det varit bättre med ett objektiv runt 50-100mm istället för 14mm... Landskap ska inte alltid fotograferas med vidvinkel, men det är så jobbigt att byta objektiv hela tiden, haha. 

Fler bilder dyker upp någon gång under helgen.

Sedan har vi ju frågan, vart ska jag åka och fota härnäst? Det gäller ju att passa på att åka och fota ställen man normalt sett inte åker till nu under sommaren när man har sommarkort.


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Åh jag vill också åka dit och fota :)



Kul med lite nya bilder :) När jag fotar landskap brukar jag ha omfånget 17-70mm, tycker jag räcker ganska bra.

2012-06-30 @ 17:00:48
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0