Fotomaraton på lördag


Nu på lördag (ja, lördag, inte söndag!) ordnar fotosöndag ett fotomaraton. Det fungerar ungefär såhär:
En gång i tmmen mellan 09:00 - 14:00 presenteras ett tema på deras hemsida, facebooksida och twitter, som man ska fotografera. Alla bilder ska skickas in senast klockan 17:00. Bilderna bedöms sedan av en jury. 1an, 2an och 3an vinner presentkort på sammanlagt 6000kr på Japanphoto.

Vill ni vara med går ni in HÄR och läser igenom infon och anmäler er senast klockan 12:00 på fredag!

Jag har anmält mig, sen hänger det lite på vädret osv om jag faktiskt orkar vara med eller inte, men jag känner att det är lite sådana här saker jag behöver för att komma igång med fotograferandet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0