Några glömda bilder och en dokumentär

Måndag. Alltså en ny vecka och långa dagar på praktiken. Tänkte bara uppdatera här med två bilder från i torsdags som jag glömde lägga upp innan och länka till en dokumentär som jag såg igår och som jag tycker att ni ska titta på om ni gillar dokumentärfoto. 

Vi börjar med bilderna. 


Och så dokumentären.

"Arktis sista dagar" med berättelser och bilder från Island och Grönland av isländske fotografen Ragnar Axelsson. Videon finns tillgänglig på svtplay till och med den 13e maj, så passa på att titta innan dess.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

sv: Jag har ett fast 50 1.4 till min kamera. Så bra och så kul!

2012-04-24 @ 22:15:16
URL: http://ingy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0