Fotoutställning

Idag var jag nere på museet här i Bjärnum och tittade på en fotoutställning. När jag körde dit hade jag ingen aning om vad det var för typ av bilder, men det visade sig vara lite blandat. Där var många gamla bilder från Bjärnum på olika människor, och jag hörde bland flera av de äldre besökarna att de kände igen en del folk här och där. Jag kände inte igen någon. Där var även en del naturbilder som var betydligt nyare. Lite blandat alltså. Jag stannade inte så länge, och jag tog fyra bilder, mest för att kunna lägga upp några bilder här på bloggen till detta inlägget. Tre av bilderna är här, den fjärde var ur fokus.

Foto
Foto
Foto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0