14:55

Igår var det tänkt att jag skulle till Malmö med Ottilia och fota lite, men vi sköt upp det till någon annan dag. Istället blev det gräsklippning för min del hemma hos farmor och farfar... 

Idag har jag varit ute och sprungit igen, och för första gången i år tog jag mig runt den ca 2,7 - 2,8 km långa rundan i skogen under 15 minuter! Det känns skönt att man märker resultat även om jag bara hållt på ungefär en månad och bara sprungit 13 gånger än så länge. 

Nu när jag tagit mig runt under 15 minuter får jag försöka mig på att springa två varv, för ett varv är ju egentligen för kort för att det ska vara riktigt bra!
  • 20:52
  • 18:49
  • 18:36
  • 18:35
  • 17:58
  • 16:01
  • 16:08
  • 16:25
  • 18:08 (Sprang långsamt för att jag tänkt springa två varv, men fick väldigt ont i benen så det blev bara ett varv.)
  • 15:55
  • 15:26
  • 15:08
  • 14:55
Såg också att jag tappat två prenumeranter idag, ner från 54 till 52. Jag vet att jag uppdaterar lite sällan och kanske inte alltid så intressant... Så, om någon har något bra förslag på vad jag ska skriva/fota/göra här i bloggen för att det ska bli intressantare så får ni hemskt gärna komma med förslag! :)

Avslutar med en bild jag tog när jag fotade bilderna i förra inlägget. I den sanden där grillen står ska det byggas inglasat uterum så småningom!


Kommentarer
Postat av: V I C ♥

Hejsan! Tänkte bara tipsa om att jag just nu har en aktion på en design i hög kvalité & den kan bli din för endast 30kr! Om den inte faller dig i smaken kan du beställa en egen utav mig efter egna önskemål. Ha det bra ♥

2011-07-20 @ 16:38:34
URL: http://houseofvic.blogg.se/
Postat av: N I K K O R ♥

Just nu pågår veckans blogg hos hoss!

Du kan vinna riktigt grymma priser som länkar, design mm!

Här är länk till inlägget: http://nikkor.webblogg.se/2011/july/veckans-blogg-1.html

Kika in och anmäl dig!



/N I K K O R ♥

2011-07-20 @ 22:05:16
URL: http://nikkor.webblogg.se/
Postat av: Peter Stahre

Tack som fan Sebastian! :D Ja visst är det grymt?

2011-07-28 @ 20:05:32
URL: http://www.blogg.peterstahre.com
Postat av: S H A K E Y S H A K E Y - I shoot, with a camera.

Re: Tack Sebastian! :D

2011-07-30 @ 15:19:17
URL: http://shakeyshakey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0