Lite färger!

Vad är detta? Ett inlägg utan svartvita bilder? Ja, faktiskt. Av de 12 bilder jag har valt ut från dagens promenad är 10 i färg! Tack vare att solen har varit framme idag så tyckte jag att det kunde vara trevligt med lite färg som omväxling från allt det svartvita. Jag använde dessutom mitt 85mm f/1.8 istället för mitt 35mm för att få ett tightare utsnitt än vanligt. Som vanligt sparar jag en del bilder till imorgon istället för att lägga upp alla på en gång, haha. 

Nu i eftermiddag så har jag, mamma och pappa varit hemma hos farmor och farfar för farfar fyller år imorgon. Jag tog med kameran för jag tänkte fota lite fåglar i trädgården, men när vi hade fikat klart så var det för mörkt för att fota... så det får jag göra någon annan gång!

Färger
Färger
Färger
Färger
Färger

Kommentarer
Postat av: Marianne

Bra bilder! Litt deilig med farger av og til også :)

Gleder meg til å se resten senere!

2011-01-30 @ 20:53:15
URL: http://www.marianneuls.blogspot.com
Postat av: Therese Nyseth

elsket det første bildet :)

2011-01-30 @ 22:55:30
URL: http://nysethen.blogspot.com
Postat av: Kajsa

gillart ;)

2011-01-31 @ 16:25:55
URL: http://mydaysinpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0