iPhonebilder i brist på annat

Jag, jag sa i förrgår att jag skulle göra ett jämförande test mellan min 550D och 1D igår, men det blev inte av. Däremot försökte jag idag, men det blev inte så bra... Eftersom 1D'n är mycket högre så blev bildutsnittet väldigt annorlunda, och trots att jag försökte matcha brännvidderna (olika stora sensorer) så skiljde det ganska mycket mellan bilderna. Dessutom var mitt testmotiv inte det bästa... Får se till helgen om jag gör om det på nåt bättre sätt.

Himmel
Solnedgång, fotad genom fönster på ovanvåningen.

Canon
Min 1D + ef 85mm f/1.8 USM och 550D + ef 70-200 f/4.0 L USM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0