Födelsedagen

Bilderna jag tog idag måste ha varit de sämsta på länge... Men jag tog inte så värst många... ingen i min familj är särskilt glada över att stå framför kameran precis, haha, så därför blev det inte många bilder att lägga upp här på bloggen. Kameran har problem att fokusera när det är mörkt (vilket det är inomhus, även på dagen) och vitbalensen är krånglig med både kallt fönsterljus och varmt glödlampeljus blandat. Nåja... Ni får en småsuddig och ful bild på mig själv och en på några tulpaner! Fick en fin liten orkidé också som jag tänkt fota nån annan dag lite mer ordentligt!

Själva födelsedagen då? Mjo, födelsedagar är inte så speciella som de var när man var yngre, men det har väl ändå varit en helt okej dag. Farmor och farfar och min faster och hennes man var här och åt middag och fikade, och det var ju trevligt! Träffar inte dom så ofta lixom.

Presenterna bestod av: Två tjocka tröjor, deodorant, pengar och blommor. Det är alltid så svårt att komma på något att önska sig! Dessutom hade jag samma problem vid jul, och det har ju bara gått ungefär en månad sen dess, så jag har inte kommit på så mycket mer sen dess...

Jag
Tulpaner

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Svar: Jag tycker definitivt att du ska försöka få någon att ställa upp på en fotografering, jag tror att det kommer bli bra bilder! (Det är ju bara att titta på dina självporträtt, de är ju bra!)

Och som du säger, porträtten behöver inte vara poserade för att gå inom kategorin porträtt, du kan ju fota exempelvis din mamma när hon lagar mat eller något, det är ju också ett porträtt :-)



Överraska mig och skicka in ett bidrag! :-D

2011-01-24 @ 20:39:15
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0