Internet! Woho!

Äntligen äntligen äntligen! Nu fungerar internet (och den fasta telefonen) igen! Nu kan jag äntligen läsa alla blogginlägg jag missat senaste tiden och såklart själv uppdatera min blogg! Eftersom jag inte haft fungerande internet på en vecka så har jag inte svarat på några kommentarer, och jag kommer inte ihåg vilka kommentarer innan internet gick ner som jag inte svarat på, så det kan hända att jag glömmer bort någon, hoppas det inte gör något.

En annan rolig sak med idag är att mitt körkort fyller hela 5 år idag. Japp, det är verkligen hela fem år sedan jag tog körkort! På ett sätt så känns det som om det inte alls var så länge sen, å andra sidan kommer jag knappt ihåg hur det känns att inte ha körkort, haha.

Sedan så är det ju såklart också Alla hjärtans dag idag, men det ignorerar vi! Haha. 

Ska inte babbla så mycket nu hade jag tänkt, utan istället lägga upp några av bilderna jag tog i lördags som jag försökte ladda upp då men som vägrade...

Is
Mönster i isen.

Sågverk
Tunnor.

Rost
Rost.

Sågverk
Lutande vägg. Har för mig det var stormen Gudrun för ett antal år sedan som gjorde att väggen började luta...

Sågverk
Plåtar som blåst runt i stormen förra veckan.

Sågverk
Taket på byggnaden med den lutande väggen har nog också rasat i stormen, har för mig att det inte såg ut så sist jag gick förbi där iaf.

Tunna
Gammal tunna.

Tunna
Närbild på en lapp som satt på tunnan.

Kommentarer
Postat av: Louise fotoblogg

Jag har faktist undrat vart du tagit vägen :)men nu fick jag svar på de :)

2011-02-14 @ 19:48:20
URL: http://Nattstad.se/janssonlouise
Postat av: fotograf ottilia lindell

Bilden på isen är riktigt ball! Coolt med mönstet!



Svar: Åhhhh! Surt. Men sex dagar är väl bättre än ännu längre visserligen, det är klart. Men fortfarande dåligt!



Ja, hudtonen/färgerna skiftar ju väldigt i första bilden också, konstigt ljus/skuggor eller något. Sedan blir det väl inte direkt bättre när man leker med färger i Photoshop, haha (a)



2011-02-14 @ 20:23:24
URL: http://lindellottilia.se
Postat av: My

Sista bilden var riktigt cool! :)



Kram

2011-02-14 @ 22:51:10
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: Emlan-foto

Härligt blogg :)

Hoppas du haft en bra dag! :D

2011-02-15 @ 14:54:38
URL: http://emeliecheri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0