Sista dagen. Ja, av 2011 alltså!

Heeeej, jag heter Sebastian Skarp, är 23 år, bor i Bjärnum i norra Skåne och pluggar till IT-Drifttekniker på HKR i Hässleholm. Ja, det kanske krävs en liten presentation efter flera månader utan några blogginlägg tänkte jag! Och ja, jag lever fortfarande, jag har bara inte fotograferat något den senaste tiden.

Då vädret på nyårsafton bestod av en klarblå himmel kände jag mig nästan tvungen att gå ut och fota några bilder i alla fall. Så jag tog mina kameror (ja, jag använde både min 550D och min 1D) och gick ut i trädgården. Ja jag vet, jag borde fota något annat än i trädgården för där finns inte så värst mycket att fotografera, men jag kände inte för att gå en promenad. Dessutom känner jag inte att det finns så värst mycket i Bjärnum att fotografera heller, så det fick räcka med en runda i trädgården.

Sparar några bilder så att jag kan göra ett inlägg till imorgon eller om några dagar.

Jag VILL fota MER år 2012 än jag gjorde på slutet av 2011, och jag vill fota BÄTTRE! Måste ta tag i fotograferandet år 2012 och framförallt fota NYA saker istället för att ta samma tråkiga bilder som jag brukar! Jag vill fota nya platser och jag vill fota betydligt mer människor!

Nåja, vi får se hur det går med det... Det är inte ett nyårslöfte i alla fall, för nyårslöften är inte bra! Man känner sig bara stressad och tvingad, eller så glömmer man bara bort dom efter en vecka.

Gott nytt år allihopa!


Kommentarer
Postat av: carina

Gott nytt år till dig med,

följer din blogg lite då och då. Tycker att du

tar fantastiskt fina bilder.

Önskar dig ett fint 2012 med många fototillfällen

2012-01-02 @ 12:20:05
Postat av: Cornelia

Satte nästan i halsen när det dök upp ett nytt inlägg från dig i flödet på bloglovin! Hejja hejja! Jag känner precis likadant, mer foton, fler platser, roligare motiv! När jag blir sugen tar jag en promenad runt huset, för att gång efter vartannat bara inse att det fortfarande inte finns mer än lite löv, en stig och möjligtvis en trött skata att fotografera! Vi måste bli bättre på att komma ut och få lite miljöombyte ;)

Gott nytt år :)

2012-01-02 @ 16:19:55
Postat av: Frida

Se på fan. Sebastjan du har nästan fyllt år sen sist ju!

2012-01-02 @ 16:56:41
URL: http://fridatollesson.blogg.se/
Postat av: Lena

Fina bilder.

2012-01-05 @ 23:05:26
URL: http://lcfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0