Malmö Stadsbibliotek 15e augusti 2011

Här nedan hittar ni några bilder jag tog på Malmö Stadsbibliotek i måndags. Önskar bara att jag haft en rejäl vidvinkel också (alla bilder är fotade med 35mm med min 550D).

Idag har jag fotat en fotbollsmatch, och håller just nu på att importera bilderna från den. Det kommer eventuellt upp några bilder från matchen imorgon. Tyvärr regnade det första halvtimmen, och var väldigt mulet och mörkt under hela matchen, så jag fick fota på ganska höga iso, vilket inte är så roligt med min gamla 1D... Hoppas att jag fick några vettiga bilder ändå. Bjärnum vann åtminstone med 3-0 vilket var roligt!


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, bibliotek är så underbar! Detta såg speciellt underbart ut!

2011-08-18 @ 09:17:43
URL: http://bergmankarin.blogg.se/
Postat av: Emma Nordgren - Foto

Jag gillar bibliotek, men lilla Eskilstuna bibliotek är knappast något att hänga i granen... Vill ha ett större!! Typ som malmös ;)

2011-08-18 @ 14:04:01
URL: http://emmanordgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0