Blandade bilder från Malmö den 15e augusti 2011

Idag har jag varit i Malmö igen och gått runt och fotat lite (och kikat in i några fotobutiker, som vanligt). Egentligen skulle Ottilia följt med, men så blev det inte... så jag gick runt själv. Men jag tror nog att jag fotar bättre när jag är själv än om jag går med någon. Många bilder blev det i alla fall! När bilderna var utvalda och redigerade hade jag 33 bilder! (Av totalt ca 140 fotade). Jag kommer dela upp dem i fem inlägg, varav detta är det första (blandade bilder). Sedan kommer också: Bilar, Stadsbiblioteket, Kameror och sist med inte minst Hässleholm... (mer om det strax)

När jag var på stationen i Malmö för att åka hem så träffade jag Cornelia, en tjej jag lärde känna på bilddagboken för ett antal år sedan. Har aldrig träffat henne i verkligheten innan, så det var trevligt, även om vi i princip bara hann säga hej då hon skulle med en buss. Men ändå, roligt att springa på "internetfolk" bara sådär! 

Hässleholm ja... Tåget hem gick i tid från Malmö, men blev försenat längs vägen och kom fram till Hässleholm ett par minuter efter bussen till Bjärnum gick, så jag hade en timme att döda i Hässleholm, så jag gick runt lite och fotade där också.

(Ja, ALLA bilder från idag kommer vara svartvita! Borde kanske slänga in nåt inlägg med bilder i färg nånstans i mitten för att bryta av lite)


Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. jaja, det är kul när sådana inställningar fungerar! Jag brukar oftast göra egna i camera raw eller photoshop =)



Paris är i alla fall annorlunda om man jämför med Malmö. Kanske lite coolare (eller mycket) även om Malmö faktiskt har sin charm!

2011-08-16 @ 08:42:30
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Rebecca

sv: åh, tack så mycket!

2011-08-16 @ 12:08:58
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0