Katastrofal uppdatering

Oj oj oj, det känns som att jag slår rekord i längsta blogg/foto-uppehåll var och varannan vecka nu för tiden! Vi får se hur länge det håller i sig... Inte så länge till hoppas jag! Trots total avsaknad på uppdatering så har det ändå trillat in en del kommentarer och besöksstatistiken ser inte sååå dålig ut, och det är ju positivt i alla fall.

Hur som helst, idag har det eldats lite grenar som samlats ihop från tomten. Pappa eldade och jag fotade. Det påminner mig lite om mitt första riktiga inlägg här på bloggen från maj 2010. Kan nog påstå att jag gillar den gamla bilden mer än dagens bilder, men idag fotade jag med mitt 35mm, och i inlägget från maj använde jag mitt 85mm, så det var lättare att isolera elden på den gamla bilden. 

Eld
Eld
Eld
Eld
Eld

Kommentarer
Postat av: Frida

Fint Sebastjan!

2011-04-01 @ 22:09:15
URL: http://fridatollesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder på elden!

2011-04-01 @ 22:55:29
Postat av: Linda Sjölund (fotoblogg)

Superstiliga brasbilder :D

2011-04-02 @ 15:21:31
URL: http://lindasjolund.blogg.se/
Postat av: Marianne

Dritkule bilder! Nesten så jeg blir litt pyroman (bare nesten) :p

2011-04-02 @ 21:18:41
URL: http://www.marianneuls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0