Bjärnum - Vittsjö : 4-0

Seriepremiär igår på konstgräset hemma i Bjärnum. Jag har tyvärr inte hunnit redigera så många bilder än (ska se om jag kan ta tag i det imorgon). Jag slänger bara upp två svartvita bilder här sålänge så får det bli mer fotbollsbilder imorgon och på måndag!

Bägge dessa bilder är fotade under andra halvlek med Canon EOS 1D + EF 85 f/1.8 på bländare 1.8, ISO 800 och 1/250 respektive 1/320 sekund i slutartid. Det var helt enkelt för mörkt för mitt 70-200 f/4 under andra halvlek...

Fotboll
Fotboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0