Bjärnum - Vittsjö : 4-0 inlägg 3

Här kommer det tredje och sista inlägget med bilder från fotbollsmatchen i fredags! Alla dessa är tagna under andra halvlek med 1D + ef 85mm f/1.8. Så gott som alla bilder är tagna på bländare 1.8 (någon enstaka kan vara nerbländad liiite), och iso 640-1600. Den sista bilden är dock tagen med 550D + 70-200 f/4 på iso 6400.

Har tyvärr inte varit ute och fotat i det fina vädret vi haft de senaste dagarna för jag har varit sjuk. Ont i halsen, feber, ont i huvudet osv. Jag är fortfarande inte riktigt frisk, men mår åtminstone bättre idag än igår! Förhoppningsvis mår jag tillräckligt bra imorgon för att kunna gå ut och fota lite vitsippor!

Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll
Fotboll

Kommentarer
Postat av: Ninni Karlsson - photography, fashion and weekday

svar: tack ska du ha! ja gör det innan de vissnar!

2011-04-20 @ 21:38:36
URL: http://missebonie.blogg.se/
Postat av: enfotobrud på instagram

Snygga bilder! Älskar målbilden, nian! :D

2011-05-23 @ 23:27:14
URL: http://enfotobrud.blogg.se/
Postat av: madde

Fina bilder :)

får jag fråga va du hade för ISO på de sista bilderna?

2011-12-26 @ 22:31:52
URL: http://madday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0