Ojoj vart tog inspirationen vägen?

Oj! Nu har det gått några dagar sedan senaste inlägget! I helgen har vädret inte varit det bästa, och igår, då det faktiskt var väldigt fint väder, satt jag inne och jobbade på en "rapport" som ska vara klar idag. Idag har det också varit fint väder, hela dagen! Tyvärr så har jag först varit i skolan, och nu ska jag strax skriva färdigt rapporten. Meeen jag smet ut en snabb runda i trädgården för en stund sen (vart annars?! haha) och tog några snabba bilder.

Imorgon är jag ledig, så då har jag hur mycket tid som helst till att fota. Antagligen blir det skitväder bara för det... 

Det får bli dessa två bilder sålänge, får se om jag får mer tid att gå igenom bilderna och fixa med dom lite senare ikväll! 

Äpple

Blad

Kommentarer
Postat av: Suzze

Förälskade mig i bilden med lövet, magiskt xD

2010-10-26 @ 16:49:10
URL: http://galenkanin.blogspot.com
Postat av: Erika Hallman

Väldigt vacker bild på lövet!

2010-10-27 @ 21:12:53
URL: http://erikahallman.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0