Nyheter från Apple

Alldeles nyss avslutades Apples presskonferens där de visade upp en del nyheter. De stora nyheterna de visade var:
Den nya MacBook Air verkar vara väldigt trevlig! En mer bärbar bärbar dator får man leta efter! Hade gärna bytt ut min nu två år gamla MacBook mot en 11" MacBook Air. 

Nya OS X verkar också intressant. Kommer helt klart uppgradera till det när det släpps till sommaren.

iLife bryr jag mig inte om särskilt mycket då det enda programmet jag använder är iMovie, och inte ens det använder jag så hemskt mycket att de nyheter som presenterades skulle få mig att uppgradera.

App-store för Mac kan bli intressant. Är dock rädd att det kommer att komma en massa skräpprogram. Hade dock varit najs med en Facebook-app till exempel. 

Air
Lion
iLife

Kommentarer
Postat av: simon

Du kan få en facebook app på mac redan nu ladda ner fluid bara! så kan du lägga appen i loggen så öppnas facebook!

2010-10-25 @ 17:07:17
Postat av: Mr. Paparazzi

tycker bara det är så långt kvar till sommaren! kunde dom inte bara släppa det med en gång, eller åtminstonde innan nästa år ;)

2010-11-03 @ 19:52:15
URL: http://mrpaparazzi.blogg.se/
Postat av: Mr. Paparazzi

okej, men iallafall. känns som det är en evighet kvar tills dess.

2010-11-03 @ 20:07:27
URL: http://mrpaparazzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0