Mamma fyller år!

Idag har vädret varit bra, men jag har inte hunnit fota. Gick upp sent, städade lite, satt lite vid datorn, var i skolan och kom hem klockan sex, och då kom farmor och farfar hit och var här till tio. Så det har helt enkelt inte blivit tid till att fota tyvärr. Nu är jag åtminstone nästan helt frisk igen! Hoppas jag kan fota lite i helgen i alla fall!

Mamma fyller år idag! Hon fick bland annat en Barcelona-tröja med nr 10 och med "Kerstin" tryckt på ryggen (fotbollströja alltså, hon och resten av familjen är Barcelonafans). 

Bilden är från den 10e, tagen på vägen till sågverket jag fotade på då, bara några hundra meter hemmifrån.

Skog

Kommentarer
Postat av: Fotograf Sara Marklund

Svar: Skåne blir typ mitt nästa hem ;) haha

2010-10-15 @ 23:31:10
URL: http://saraamarklund.blogg.se/
Postat av: Sandriis

Åh vilken mysig bild!

2010-10-16 @ 23:06:35
URL: http://sandranilssonsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0