Hässleholm

Som vanligt så har det inte blivit mycket fotograferande, och när jag väl fotar lite så blir det inte precis bra. Idag bjuder jag i alla fall på några bilder från stationen i Hässleholm. Jag hade bara en föreläsning idag mellan 13.15-15.00, men eftersom det inte går bussar som passar bra just då måste jag åka från Bjärnum 11.11, så jag har ca 1h 45min i stan att försöka roa mig... så jag tog med kameran! Jag måste ju lägga upp nånting nångång här på bloggen, annars försvinner ju alla prenumeranter.

Stationen
Stationen
Stationen
Stationen
Stationen
Stationen

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh, hässleholm <3

2010-10-03 @ 13:47:56
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: ottilia - f o t o

Jag är kär i sista bilden, för den är riktigt snygg. Och så väcker den så många tankar. Den påminner mig lite om ett sjukhus, så som man får se dem i tv-serier. Och jag älskar redigeringen och ljuset och allting! Just att det är två människor vid dörren sådär symmetriskt också...



Svar: Nej, gatufoto ser man inte så ofta på bloggarna. Lite tråkigt faktiskt!

Jovisst är det läskigt att fota... Men efter ett tag kommer man liksom in i det. Med ett teleobjektiv är det lite enklare också. Tråkigt bara att så få människor vet att det faktiskt är lagligt att fota sådär på stan och publicera bilderna. Ibland får man liksom ett par arga blickar ;)

2010-10-04 @ 14:13:37
URL: http://lindellottilia.se
Postat av: Fotograf Sara Marklund

Sista bilden var hur ball som helst!

2010-10-04 @ 16:12:43
URL: http://saraamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0