Orkar inte hitta på en rubrik...

Oj! Jag hade ju helt glömt bort att jag hade fler bilder kvar att lägga upp här ju, så det blev ett lite senare inlägg än vad jag hade tänkt mig... 

Idag gick jag upp tidigt och var i skolan redan klockan 9 (ja, det är tidigt jämfört med när vi annars börjar = 10.15 som tidigast)... bara för att få reda på att läraren av misstag skickat ut ett meddelande igår om att det var nån genomgång av nån tenta, men det gällde inte min klass! Så det var bara att köra hem igen... och sedan tillbaka till eftermiddagsföreläsning 15.15-17.00...

Skogen
Skogen
Skogen
Skogen
Skogen
Skogen

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Åh tack så jättemycket! Sjukt snygga bilder, de nästan längst ner med träden är astuffa!

2010-11-05 @ 12:57:02
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0