Ett snöigt Bjärnum

Idag kände jag att jag verkligen behövde gå ut och fota lite, så jag tog en liten promenad med kameran! Tyvärr så snöade det lite hela tiden vilket var lite jobbigt eftersom jag inte vill få snö på kameran (550D'n är inte lika vädertålig som 1D'n) och gick och höll vänsterhanden över kameran hela tiden för att skydda den. Jag tog med min kameraryggsäck med alla objektiven, men jag lät mitt 35mm f/2.0 sitta på kameran hela tiden, så det var egentligen onödigt att da med den, men man vet ju aldrig om man skulle behöva byta objektiv! 

Jag har nu hela 28 redigerade bilder som alla vill läggas upp här på bloggen, men jag tror nog att jag får sortera bort några av dom, annars blir det för mycket! Men det kommer nog upp ett par tre stycken inlägg med bilder från idag tror jag. Jag lägger upp bilderna i den ordning jag fotade dom, så, här är del 1 av promenaden: 

Snö
Snö
Snö
Snö
Maskin
Musikteaterskolan

Avslutar med en bild på Bjärnums Musikteaterskola dit min vän Frida ska söka till nästa höst! Hoppas att hon kommer in! Var ett par år sen jag träffade henne sist, så det hade ju varit trevligt om hon blir skåning till nästa höst!

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Riktigt riktigt snygga bilder! Awesome!!

2010-11-26 @ 21:34:16
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: Hahah, skojar du eller? Frågan är om jag NÅGONSIN säger något vettigt;)

2010-11-27 @ 00:23:36
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Marcus

Gillade alltid den gamla möbelfabriken med en stol på väggen... snygga bilder. Kul med skolan... minnen

2010-11-27 @ 15:39:26
URL: http://marcusgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0