Studentbal - en första bild

Idag var det bal för studenterna i Hässleholm! I år var balen flyttad från Statt till Hovdala, vilket gav en helt annan miljö. Istället för mitt i staden så var det grönt och fint där studenterna gick från bilarna in till slottet. Dessutom var det mycket längre för dem att gå, så det blev inte alls lika trångt för åskådarna, vilket var väldigt skönt!

Det blev många bilder, men jag ska nog vänta tills imorgon med att redigera dem. Här får ni en bild i alla fall! Fler kommer imorgon antagligen.

Bal

Kommentarer
Postat av: Memaa [fotoblogg]

Fin blogg! :)

2010-06-26 @ 16:38:35
URL: http://memaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0