Klassträff

Igår var det klassträff med N3B! Det var tyvärr många som inte kom, men det var fler än förra året som dök upp. Första riktiga testet för nya kameran också. Blev väl sisådär med bilderna. Inte det lättaste att fota, utan det blir mer ogenomtänkta snapshots, inget seriöst fotande alltså.

Skärmen på kameran är grymt bra, och bilderna ser väldigt bra ut på den, på gott och ont. När man kollar på bilderna på datorskärmen så ser dom inte lika bra ut...

Solnedgång

Alex


Robel

Christian

Oscar


Kommentarer
Postat av: Rebecca

svar: taaaaack sebbe :D

2010-06-19 @ 19:24:31
URL: http://rebeccafexby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0