Inför balen

Bal

Fotade min brors kompis + baldejt lite snabbt hemma i trädgården innan balen. Lite ont om tid och framförallt inget riktigt bra ställe där det gick att få avstånd till bakgrunden gjorde att resultatet blev, ja, som ni ser ovan! Haha.

Har fått svar från Smartson idag, tyvärr har kameran inte skickats än, utan skulle förmodligen, men inte garanterat, skickas imorgon. Detta betyder att den nästan garanterat inte kommer innan klassträffen på fredag :( Attans också, jag som hade hoppats kunna filma med kameran ju! Jag får nöja mig med stillbilder från mina gamla kameror helt enkelt och kanske några filmsnuttar med min iPhone.

Avslutningsvis skulle jag bara vilja tipsa alla om en väldigt trevlig sida med mycket bra bilder! Perfekt för inspiration. www.1x.com där folk kan ladda upp sina bästa bilder, men där alla bilder gås igenom en "screening"-process innan de publiceras. Alltså kommer bara de allra bästa bilderna upp på sidan vilket gör att alla bilder håller väldigt hög kvalité! Tror bara ett tjugotal bilder publiceras varje dag, så kika in där för att se bra foto!

Kommentarer
Postat av: Tamalematt

Great photo, and thank you for tipping me off to x1.com.

2010-06-16 @ 04:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0