Fotboll: Vittsjö-Mallbacken 5-0

Idag blev det lite fotboll från damernas söderetta, Vittsjö - Mallbacken som slutade med vinst för hemmalaget Vittsjö med 5-0. Ja, jag vet att jag sagt att fotbollsfoto inte riktigt var min grej, men det händer ju inte så hemskt mycket här i krokarna precis, så...

Men det var nära att det inte blev något fotat alls, för en dryg halvtimme innan jag skulle köra hemifrån upptäckte jag att kameran, när jag försökte formatera minneskortet, sa att kortet var 1.1GB stort, och inte 2GB som det egentligen är! Dessutom sa räknaren som visar hur många bilder man får plats med på kortet att jag bara hade plats för lite drygt 200 bilder, och inte 403 som den brukar säga vid tomt minneskort. Samma sak när jag bytte till ett annat kort. Men jag tänkte att jag kan ju försöka ändå, så hemskt många bilder hade jag inte tänkt ta ju!

Jag fotade på, men var lite försiktig och inte slösa på de ca 200 bilder jag hade enligt kameran. I halvtid visade den att jag hade ca 80 bilder kvar, och jag provade att byta minneskort. Men nej, den säger fortfarande ca 80 bilder! Jag fortsatte att fota, och när räknaren var nere på 0 blinkar "Full" i displayen, men på skärmen står att räkneverket har nått sin maxgräns, och frågar om jag vill skapa en ny mapp och nollställa räknaren, jag trycker OK och sen fungerade allt som vanligt! Det var bara filnumreringen som nått upp till 9999.

Här kommer lite bilder:

Fotboll. Vittsjö-Mallbacken.

Fotboll. Vittsjö-Mallbacken.

Fotboll. Vittsjö-Mallbacken.

Fotboll. Vittsjö-Mallbacken.

Fotboll. Vittsjö-Mallbacken.



Fotboll. Vittsjö-Mallbacken.

Fotboll. Vittsjö-Mallbacken.

Fotboll. Vittsjö-Mallbacken.

Fotboll. Vittsjö-Mallbacken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0