Fotboll: Bjärnum-Tyringe 1-1

Var nere i byn och försökte fota fotboll igen, men det går sisådär med det. Skulle inte varit fel med ett 300mm f/2.8 eller nåt sånt! 70-200mm känns lite kort ibland, och bländare 4 lite ljussvagt. Fotbollsfoto är nog inte riktigt min grej, hehe. Men det är roligt ändå!

Matchen slutade 1-1 och var väl ganska rättvist om man såg till chanser och spel. Kanske att Tyringe hade lite bättre spel stundvis, men som sagt, 1-1 var ganska rättvist. Bjärnum hade verkligen behövt vinna denna matchen efter att ha förlorat förra matchen mot Osby med 0-1, vilket var årets första förlust.

Här kommer ett urval av bilder.
Fler bilder finns nu på bilddagboken.

Fotboll

Fotboll

Fotboll

Fotboll

Fotboll



Fotboll

Fotboll

Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

Kolla in min fototävling på min blogg om du är intresserad av fotografering. Och det finns självklart ett grymt bra pris du kan vinna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0