Första bilden

Första

Detta är den första bilden någonsin med den nya kameran! Absolut inget mästerverk! Första bilden med en ny kamera blir aldrig bra! Haha. Har bara tagit 12 bilder än så länge, jag kan inte ut och testa mer nu för annars tar batteriet slut så att jag inte hinner ladda det innan jag ska iväg om en dryg timme. Testade att filma lite också, men inget märkvärdigt så det får ni inte se! Detta var bara en liten första snabbtest!

Jäklar vad liten kameran är, och va stor skärmen är! Enorm skillnad mot min gamla kamera! Har bara hunnit känna lite på den än, så jag väntar lite med att skriva ner mina "första intryck" då jag inte hunnit testa allt än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0