Bilar på nationaldagen

Idag gick jag, mamma och pappa ner till Åke Karlssons bilverkstad där det var bilutställning. Jag fotade såklart! Använde bara min 1D + 35mm f/2. Funkade ganska bra, men hade klart varit smidigare med en zoom, typ 16-35 eller 24-70, men nån sån har jag inte, hehe.

Det har blivit en del inlägg nu med ganska många bilder, men det är så svårt att bara välja 2-3 stycken! Men jag antar att det inte gör så mycket. Bilderna är ju själva poängen med bloggen!

Bilar

Bilar

Bilar

Bilar

Bilar

Bilar

Bilar

Bilar

Bilar

Bilar

Bilar

Bilar

Kommentarer
Postat av: Lajke

Lite kär i den vackra Mustangen på bild 1 blir man ju...



/Lajke

2010-06-06 @ 17:56:18
URL: http://www.lajke.se
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

snygga bilder på snygga bilar! :)

2010-06-12 @ 00:00:14
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0