Skummeslöv

Igår och idag har jag varit med mamma och pappa hos min faster i Skummeslöv, så det har inte blivit något bloggande på ett par dagar igen, med skillnaden att jag denna gång har en bra anledning till att inte ha bloggat, hehe. Jag badade för första gången i år! Jag vet, jag är sen... men bättre sent än aldrig!

Vi var i Båstad en runda, och jag fotade lite. Bilder kommer förmodligen imorgon (tekniskt sett idag eftersom klockan nu är runt ett på natten). Jag är på tok för trött för att redigera bilder och skriva ett bra blogginlägg just nu.

Blomma


Kommentarer
Postat av: Lajke

Mysig bild :) Jag har fortfarande inte badat XD Kallt ju...

2010-07-16 @ 10:46:59
URL: http://www.lajke.se
Postat av: Madde

Härligt somrig bild:)

2010-07-16 @ 13:18:24
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0