Några bilder

Idag har det varit varmt! Väldigt varmt. Speciellt på mitt rum som ligger på ovanvåningen, där värmer solen på taket så det blir ännu varmare... Satt iaf med laptopen ute i trädgården under ett träd innan idag och där var det ganska skönt, speciellt när det kom en liten vindpust!

Bilderna är inget speciellt alls. Tog bara ut kameran för att fota maten egentligen, men sen tog jag några bilder efter jag ätit också. Den sista bilden är faktiskt inget foto, utan en bild ur ett filmklipp jag filmade.

Jag håller på att rendera filmklippen som jag klippt ihop, men det går väldigt långsamt. Det är snart klart, blir säkert inte ens bra, haha. Ja själva filmen är ju inte den bästa, det är bara lite blandade klipp från trädgården på blommor å sånt, men det blir säkert nåt fel med kvalitén eller sånt också... Jag skulle vilja filma något ordentligt någon gång, men jag vet inte vad!

Edit: se vad som hände med filmen efter över en och halv timmes rendering längst ner. Jag blir så trött!

Mat

Blomma

Körsbär

Bokeh

Blomma

error

Kommentarer
Postat av: Neha

SUperfina bilder:D

Jag hatar när folk lägger upp bilder på mat för jag blir alltid så förbaskat hungrig

2010-07-10 @ 00:09:56
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Neha

Haha, alla tycker olika^^

Jag blir hungrig så fort jag hör eller ser mat typ hehe det är därför

2010-07-10 @ 00:23:20
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Madde

Totalt älskar den näst sista bilder, helt underbar:)

2010-07-10 @ 10:45:45
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/
Postat av: Lajke

Åh underbara bilder som vanligt! :D Sugigt av filmen att den inte fungerar! :(

2010-07-10 @ 10:55:46
URL: http://www.lajke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0