Imorgon

Imorgon ska jag försöka fota lite! Nu blev det inget inlägg igår, och inget (förutom detta lilla) idag heller. Inte bra alls.

Hur som helst så hade jag tänkt försöka mig på att fota bubblor efter att ha sett detta och detta inlägget hos tinkerbella.blogg.se. Lär väl inte bli lika bra som hennes bilder, men jag ska åtminstone testa.

Bara för att detta inte ska bli ett bildlöst inlägg (sådana är så tråkiga!) så blir det en bild från en innebandymatch (länken går till min gamla blogg) jag fotade förra året.

Innebandy

Kommentarer
Postat av: ANNa

De flesta bildlösa inlägg är tråkiga, indeed! :D

2010-07-25 @ 00:57:28
URL: http://litetklick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0