För en vecka sen

Två små bilder från Malmö/Lund från förra veckan. Ni får ursäkta att det är lite dåligt med bloggningen för tillfället. Det har inte blivit mycket fotande, som vanligt, trots att vädret är fint och jag har nästan hur mycket tid som helst att fota. Inte bra, jag vet.

Jag borde verkligen spendera mer tid med att fota och redigera, och mindre tid med att titta på andras bilder... haha. Jag kan sitta och titta på bilder på t.ex. deviantArt, Flickr och 1x hur länge som helst!

Mini

Kyrka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0