Bilder från de senaste dagarna

Här kommer lite fler bilder från de senaste dagarna. Fotade inte så mycket i Båstad tyvärr. Det var dels väldigt varmt och dels så är det så svårt att fota när man går med andra som inte fotar. Jag undrar hur många som är i Båstad under tennisveckan för själva tennisens skull! Hemskt mycket folk, båtar och bilar är där. Jag såg inga kändisar precis, i alla fall inte vad jag vet, för jag har så dålig koll på kändisar så jag kan mycket väl ha missat flera stycken, haha.

De två översta bilderna är tagna med min gamla 1D som fick hänga med ifall det skulle bli några actionbilder. Men så mycket action var det inte just när jag var där i alla fall. Och ja, snowboardbilden är från Båstad. De har en "skidbacke" precis vid stranden. Inte var den lång inte, men snö var där åtminstone!

Får se om det blir en runda till Åhus i helgen och fota beachhandboll eller något annat kul. Vädret ska ju inte bli så bra imorgon, men på söndag kanske. Då får 1D'n följa med igen!

Snowboad



Tennis



Båt

Blomma

Blomma





Kommentarer
Postat av: Madde

gillar verkligen bilden på rosen, den sista:)

2010-07-17 @ 19:09:57
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/
Postat av: Frida

Snygga bilder du har på din blogg! du verkar vara riktigt duktig.

2010-07-19 @ 23:09:27
URL: http://fridalautin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0