Var blev jag av?

Ja var blev jag av egentligen? Senaste blogginlägget var den 22a december! Katastrof, jag vet! Faktum är att jag inte har varit borta, jag har bara inte fotat något på ett bra tag, och när jag inte har fotat har jag inte heller något att lägga upp på bloggen. Man blir ju inte precis sugen på att fota när det bara är kallt och grått och tråkigt ute!

Idag fick kameran följa med på en liten promenad med föräldrarna åtminstone, så här kommer några bilder från idag!

Det blev inget jul-inlägg, jag kommer inte att göra en summering av året så som många andra bloggar har gjort idag och jag kommer förmodligen inte fota några fyrverkerier heller (det blir aldrig bra ändå, det är för långt borta då vi inte skjuter raketer själva) och om vädret blir som igår (dimmigt) är det inte lönt att ens försöka. Har en känsla av att fotobloggarna kommer att svämma över med fyrverkeribilder imorgon ändå! Men vi får se, kanske kanske att jag gör det ändå. 

Snö
Snö
Snö
Snö
Snö

Kommentarer
Postat av: Karin

Du vet... man behöver inte alltid lägga upp bilder för att ha något att säga. :-)

2011-01-01 @ 16:50:52
URL: http://bergmankarin.blogg.se/
Postat av: Kajsa

vrf gör du alla dina bilder i svartvitt??

2011-01-03 @ 19:11:03
URL: http://mydaysinpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0