Snö...

Idag har det snöat och blåst en hel del! Jag har varit ute och skottat snö i över en och en halv timme. När jag var klar fick jag börja om där jag började för det hade redan snöat igen och lagt sig ganska mycket nytt (men inte lika mycket, så det tog inte så lång tid). Temperaturen har legat på ca en minusgrad åtminstone, så det har inte varit så blött som tur är. 

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen, men jag har inte fotat nånting helt enkelt, det känns inte så kul i detta vädret! Sorry också att jag inte svarat på en del kommentarer det senaste... bloggen har blivit lite lidande det senaste tyvärr. Jag hoppas jag kan bli lite bättre på att uppdatera framöver. Skolan slutar på onsdag nästa vecka åtminstone!

Utsiktsbilder från ovanvåningen tagna med iPhone + Instagram.

Snö
Snö

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja, jag hoppas att din och Claras bild vinner! :)



Åhå, tack så jättemycket :) Det var så fint det du skrev så jag blev generad! :)

2010-12-18 @ 17:28:39
URL: http://ingy.blogg.se/
Postat av: mimmi

Det var otroligt många vackra bilder här på din blogg :) det var bara att sitta och kolla och njuta av dom här :)

2010-12-18 @ 21:39:47
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0