TV-tips - Kobra sommar

Ni har väl inte missat Kobra sommar på SVT? Fyra avsnitt som alla handlar om olika fotografer. Två avsnitt har visats och kan ses på svtplay.se, de andra två visas de kommande veckorna på tisdag 21.30 på svt2. De kommer givetvis också upp på svtplay när de avsnitten har sänts. Passa på att titta innan de försvinner, de finns bara uppe på svtplay i en månad efter sändningsdatum!

I det första avsnittet intervjuas Sally Mann, Nan Goldin och Shirin Neshat. Det andra avsnittet handlar om Annie Liebovitz, det tredje om Sophie Calle och det sista om Mary Ellen Mark.

Det första avsnittet hittar du HÄR (tillgängligt fram till 10 september 2010).
Det andra avsnittet hittar du HÄR (tillgängligt fram till 17 september 2010).

svt



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh, detta vill jag sjukt gärna se. påminn mig nästa gång vi är online samtidigt att jag inte får glömma! Har en miljard saker att göra och tenderar glömma allt som inte är "måsten" frpn någon annans perspektiv. Altså, jag glömmer vad jag själv prioriterar. :( varför ska det vara så svårt att få en inkomst? :(

2010-08-20 @ 23:27:29
URL: http://corneliathulin.blogg.se/
Postat av: ottilia - foto

Svar: Nej, precis, vad gjorde man innan? Att underhålla sig själv nuförtiden är lite svårare faktiskt. Oturligt nog så jobbade de flesta av mina vänner i veckan också, eller var utomlands, så jag satt mest hemma och stirra in i väggarna.



Synd! Jo, jag åker ner på tisdag (ska se på Johnossi och Band of Horses spelning) och stannar nog tills fredag. Så jag planerade att fota lite samtidigt. :)

Uschja, mitt sommarkort går ut imorgon, och jag kommer ju vara sjukt fast här hemma sen... Tur att jag ska läsa en kurs på högskolan i alla fall så man får in lite pengar så att man kan ta sig utanför dörren :>



2010-08-21 @ 12:59:27
URL: http://lindellottilia.blogg.se/
Postat av: Bitter sweet and twisted

Sv: Jaså det var ju en finurlig ide! ;D

2010-08-21 @ 21:48:29
URL: http://bittersweetandtwisted.blogg.se/
Postat av: Rebecca

annie är så bäst!

2010-08-29 @ 23:08:13
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0