Helsingør del 2

Ikväll har jag suttit och kollat på Michaela och Lina som har haft frågestund live tillsammans och lite eftersnack efteråt. Tyvärr kan jag inte åka till Göteborg imorgon för att gå på fototräffen...

Tänkte bara lägga upp lite fler bilder från Helsingør nu, klockan är för mycket för att jag ska orka skriva något mer just nu. Och nej, det är inte världens mest intressanta bilder kanske, men det är vad jag har att bjuda på för tillfället. Det var som sagt inte så roligt väder och det var svårfotat med allt folk som var där.

Helsingör

Helsingör


Helsingör

Helsingör

Helsingör

Några bilder från Helsingborg kan jag väl slänga in här också. Nu blev det kanske nästan lite väl många bilder för ett inlägg, men det gör nog inget.

Helsingborg

Helsingborg

Helsingborg

Helsingborg

Kommentarer
Postat av: Rebecca

coola bilder :))

2010-08-14 @ 01:04:16
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: Michaela - FOTOBLOGG

Ja det tycker jag^^

Tack så mycket :) Ja det blir bra med system!



Snygg första bilden var, gillar rörelsen i den :)

2010-08-14 @ 14:40:36
URL: http://michaelaf.blogg.se/
Postat av: Nathalie Basurto

fina bilder, fin blogg

2010-08-16 @ 15:38:35
URL: http://nathaliefotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0