Dålig bloggning (tjatig rubrik)

Hej! Förlåt! Nu har det gått ganska många dagar sedan jag senast gjorde ett vettigt blogginlägg. Jag har helt enkelt inte fotat någonting de senaste dagarna... Nu hade det ju varit trevligt om jag hade kunnat berätta vad jag gjort för något intressant istället för att fota och blogga, men tyvärr så har jag inte gjort något intressant, haha.

Något bra fototips eller photoshoptips har jag inte heller kommit på. Jag har ett tips jag funderat på att visa, men det är lite krångligt och jag har inte haft orken att göra detta än (lär ta ganska många timmar att filma och klippa ihop allt), men kanske att jag blir klar att göra det så småningom.

Bilderna nedan tog jag här precis utanför huset för en liten stund sedan, och filmklippet (som egentligen inte är något att visa egentligen) är filmat med, och uppladdad från, min iPhone 3Gs för några timmar sedan när jag var ute och tog in tvätten. Grannens kor som är nyfikna av sig, haha. Dom äter upp körsbär och äpplen som hänger över staketet ut på åkern, men just när jag filmade var de mer intresserade av att stå och titta på mig...

Som sagt, det blir lite såhär dålig bloggning/fotande ibland, men om ni är nya prenumeranter så kan ni ju bläddra tillbaka och kolla gamla inlägg så länge!

Kan för övrigt inte logga in på bloggsvar, och har inte kunnat på flera dagar! Får bara upp något felmeddelande, men men, där är ju bara en liten obesvarad fråga så det är väl ingen större katastrof.

Nej nu ska jag snart gå och duscha, sen blir det Morden i Midsomer!

Äpple

Ko


Kommentarer
Postat av: Michaela - FOTOBLOGG

haha jaa jag tog bort inlägget nästan strax efter :D Nåja skit samma kanske lägger upp ett sedan ;D haha :D



Oj vad roligt om det kommer att komma ett inlägg som tagit så mycket tid att göra, i cant wait :D

2010-08-03 @ 20:32:54
URL: http://michaelaf.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Do IT! Hade varit sjukt kul att se något riktigt projekt :D

2010-08-04 @ 11:18:24
URL: http://corneliathulin.wordpress.com
Postat av: elin

jävlar va duktig du e på att fota!!!

assnyckt:))))))

2010-08-04 @ 12:02:02
URL: http://pudds.blogg.se/
Postat av: Fotograf Ottilia

Svar: Jag får väl erkänna att jag med är sjuuukt dålig på att komma iväg och fota... Kanske för att jag tycker porträtt är allra roligast att fota och det är svårt att hitta offer som har tid att ställa upp ibland :D Men man borde bara gå ut, med kameran i högsta hugg och fota allt och ingenting. Något borde ju bli bra liksom, haha.



Men då har du ju ändå hållt på ett tag nu! :D Längre än mig i alla fall... Vad tycker du är roligast att fota då?



Näe, jag har ju inte hållt på så jättelänge, men när vi läste fotoinriktningen sista året på gymnasiet så hade vi två heldagar med bara foto (totalt tolv timmar fotolektion i veckan). Så det är ju inte så svårt att förstå att fotointresset väcktes ganska kvickt där... Jag menar, ska man läsa foto så många timmar varje vecka så måste man ju i alla fall ha något slags intresse, och jag fann mitt där någongång... :D

2010-08-04 @ 14:00:28
URL: http://lindellottilia.blogg.se/
Postat av: CJ

Vilka sötnosar!

2010-08-17 @ 16:23:47
URL: http://cjsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin


Välkommen till min fotoblogg. Jag heter Sebastian Skarp, är 27 år och bor i Åstorp, men är från Bjärnum. Jag jobbar på Apple Store på Väla utanför Helsingborg. Uppdateringen här är inte alltid den bästa, men när jag känner att jag har några nya bilder att dela med mig av så dyker de upp här.
RSS 2.0